Τετάρτη, Δεκεμβρίου 21, 2016

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ με τη Ν.Δ. η Μαίρη Τσιακίρογλου!

Την είδηση επιβεβαίωσε ο πατέρας της Σωτήρης Τσιακίρογλου μιλώντας χθες στην ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΡΑΜΜΗ του Xanthi channel

*«Της έγινε πρόταση και την παρότρυνα να δεχτεί. Αν κατέβει υποψήφια θα τα παρατήσω όλα και θα την στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις, διότι θεωρώ ότι μπορεί να προσφέρει πολλά στον τόπο!»

Υποψήφια βουλευτής με τη Ν.Δ. κατεβαίνει στις ερχόμενες εκλογές η Πρόεδρος της ΟΕΒΕ Ξάνθης Μαρία Τσιακίρογλου, σύμφωνα και με αποκαλυπτική δήλωση που έκανε χθες στην εκπομπή «Ανοιχτή γραμμή» ο πατέρας της και επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Ενωτική Πρωτοβουλία»
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ο κύριος Τσιακίρογλου σε ερώτηση του Πάνου Παπαδόπουλου πως σχολιάζει την είδηση που δημοσίευσε ο «Μαχητής» σύμφωνα με την οποία θα κατέβει υποψήφια βουλευτής με τη ΝΔ. στις εκλογές η κόρη του και νυν Πρόεδρος της ΟΕΒΕ Ξάνθης, απάντησε ως εξής:
«Έχει γίνει πρόταση στην κόρη μου, Μαρία Τσιακίρογλου να είναι υποψήφια βουλευτής με το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας. Είναι καθαρά θέμα δικό της. Η δική μου άποψη είναι ότι πρέπει να είναι υποψήφια, εγώ την προτρέπω να είναι υποψήφια, από κει και πέρα θα φανεί πότε θα γίνουν οι εκλογές. Εάν η ΝΔ την επιλέξει, εγώ δεσμεύομαι να  σταματήσω κάθε συνδικαλιστική και πολιτική μου δραστηριότητα, διότι έχω πρόταση να κατέβω υποψήφιος Πρόεδρος με τον Πανελλήνιο σύλλογο συνταξιούχων, προκειμένου να βοηθήσω, να τρέξω, να ενισχύσω την κόρη μου. Είναι θέμα αρχής αυτό για μένα».


ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΑΝΔΡΕΟΥ
Με βάση πάντα τα σημερινά δεδομένα, είναι εμφανές πλέον ότι η Νέα Δημοκρατία προτίθεται στις ερχόμενες εθνικές εκλογές να «αποδεσμεύσει» από γυναίκα υποψήφια με το ψηφοδέλτιό της την Γεωργία Ανδρέου και έχει ήδη επιλέξει ένα νέο πρόσωπο που ακούει στο όνομα Μαίρη Τσικίρογλου….
Μάλιστα είναι πολύ πιθανό ήδη να έχει ενημερωθεί και η ίδια η κυρία Ανδρέου…

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »